welcome to my life "love"

Ahad, 20 Februari 2011

Year 1 Semester 1 + Cinta

HAAaaa selamat bertemu kembali, ok sekarang neh nak cita pasal ape ea.. haaaa belajar yang asas sudah yang wajip pun sudah sekarang kita cita tentang belajar perkara yang penting dari semua yang wajip tu.(heheheh) iaitu mulalah kelas aku bersama2 ms baru dan juga tajuk baru yang x pernah aku belajar sekali pun dalam sekolah aku masa form1 sampai form5(sbb aku x amik science2 mendalam neh, yg ada pun sains biasa).. ok lar haaa nak tahu ape yang akan aku belajar masa  year 1 sem 1 neh antaranya ialah NURSING SCIENCE 1(MS WONG),HEALTH SCIENCE 1(MS AZILA),BEHAVIORAL SCIENCE 1(MS JULIANA) and BEHAVIORAL SCIENCE 2(MS HARSANAH). Inilah yang aku belajar selama 5bulan dan 1bulan lagi aku menjalani sesi membuang masa di simulated ward dengan membuat practical yang selama 5 bulan ms.Wong ajar kepada semua murid nyer.Tapi sebelum aku menjalani practical aku menjalani midterm(exam kecilan).Selepas abis practical barulah aku menduduki Final exam.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan