welcome to my life "love"

Sabtu, 19 Februari 2011

Sambung Belajar

Bila dah habis belajar sekolah menengah, nak lar pulak sambung belajar ke universiti untuk menjamin masa depankan..Sembang pasal belajar ne kan, banyak juga lar dugaan yang aku tempuh untuk mendapatkan kemasukan ke satu kojeh neh.. Antara dugaan yang aku tempuh seperti (gaduh gan abg jat aku) cite dia cm neh,abg aku yg sorg neh x bgi aku belajar kt kuala lumpur sbbnyer dia x nak aku dekat n kenal dengan dia punya perangai,maklum lar (berkuasa) haaaa.. tapi degil tak degilnyer aku neh, nak juga dok belajar kat k.l nehh sekali nahh dapat juga aku sambung belajar (alhamdulillah).. Demi mencapai cita aku nak jadi Jururawat heheh dapat juga akhirnya..

soalannya disini haruskah kita menyekat kehendak kita jika ianya sesuatu yang membawa kebaikan??

(walaupun baru buat blog,ttp nak mulakan dari awal)  :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan