welcome to my life "love"

Ahad, 20 Februari 2011

KELAS KEDUA

Bermula lepas habisnya exam untuk paper English..Kelas yang dinamakan MPW(matapelajaran wajib) yang terdiri daripada 2 mata  iaitu islamic studies dan juga malaysian studies.. Semasa dalam pengajian antara dua kelas neh.. yang paling aku suka kelas malaysian studies.. nak tahu sbb ape (haaaaaaah) sbbnya aku memang mengantok gila dengan kelas neh, bersama rakan2 rumah aku (eika & alina) mmbe aku yg lagi sorg neh husnina khusyuk belajar..hhehehe..maklum lar mana x gantok nyer kelas petang mmg lar gantokkn..Tapi itu dh terbiasa bagi aku.bukanyer ape lecture aku tu melayu tapi bila ckp english kalah aku rasa org luar yang duk kat US tu.apa yang dia cakap sepatah nada pun aku x paham..(haaaa) Semasa kelas islamic studies pulak satu hal, x gantok, tapi perut neh x habis2 buat excercise..Asyik Gelak jer memanjang semua ustat punyer keja,haaaa. ape2 pun bagi aku kedua2 kelas happy bagi aku x ada kurang x ada lebih.. Exam dh dekat (study x pun) tpy alhamdulullah lulus juga..(syukur).. c(:

# Walau apa pun yang terjadi, kita tetap perlu tumpukan perhatian jangan sampai mengantok melalaikan kita        
    dan jangan sampai ketawa melupakan pelajaran yang kita pelajari.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan