welcome to my life "love"

Ahad, 20 Februari 2011

KELAS PERTAMA BERMULA

Kelas pertama bermula, pada tarik bila?? haaa agak lupa lar di situ..tapi yang pasti bermula pada bulan 6 dan group intake aku dinamakan Group 3 B1.Antara kelas pertama yang aku ikuti seperti mathematic,biology  and english.. Best juga lar bila start jer hari pertama di Segi neh dah masuk kelas baru, asa macam dark sek lagi jer.(hehhehhe).. sepanjang bulan menjalani kelas pertama neh agak best juga. sbb ape tau.sbb x ada exam untuk mathe and biology. Hanya exam untuk english jer exam alhamdulilah lulus.. x pernah 2 English aku dapat C+ (kahkahh)masa sekolah dulu pun paling kurang aku dapat D jer..haaa (biarkan itu kisah lama)..Berbalik pada kelas pertama gembira kerana jumpa kawan2 baru,suasana baru,kisah baru,dan yang paling aku suka ialah imej seorang budak yang dulunya hingus sekarang dah jadi jelly..hehhehe(maknanya dah besar dan boleh berdikari).sampai sini jerlah.. kalau nak cerita pun, aku rasa dah kurang ingat ape yg aku lakukan masa bulan 6 tahun lalu..hehhe

# Biar kira dibawah,tapi tak semestinya kita berterusan dibawah....Ape pun yang paling penting dalam Hidup aku mencapai dan terus mencapai.. :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan