welcome to my life "love"

Isnin, 21 Februari 2011

23 Ogos 2010


Mulanya ditarikh ini, Aku dan juga si H memulakan langkah sebagai sepasang couple,alhamdulillah dan syukur allah S.w.t menemukan aku dengan insan yang menyanyangi aku,dan juga menerima apa adanya pada aku..Untuk Cerita kali ini aku cuma nak ucapkan terima kasih banyak yang berkenaan dan juga yang tak berkenaan. Aku rasa bersyukur padanya(allah S.w.t) kerana telah memberi aku nafas baru untuk aku atas kisah cinta ini. Apa yang aku inginkan bila bersama dengan Si H ialah keriangan,ketawa tanpa airmata,senyuman, dan apa saja yang membuatkan hidup aku dan dia happy selalu,walaupun mesti ada sedih dan menangis. sebenarnya Tak banyak yang aku nak cerita dalam episod kali ini..kerana Masih ingin megenali diri si H.. apa-apa pun aku terima apa adanya dia dan juga aku akan menjaga kisah cinta aku neh dengan sebaik-baiknya,dan aku tak ingin pisang berbuah berkali2 walaupun pisang tu banyak buah bila setiap kali musimnya..sampai sini sahaja...

# everyday you make me smile :)
# love you so much

                                                                                                       Hafiz "LoVe" Farah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan