welcome to my life "love"

Sabtu, 19 Februari 2011

Kali Pertama

Sebelum  memulakan blog baru, saya mahu kenalkan diri saya. Nama yang mak dan ayah berikan ialah Siti NorFarahin Binti Md.Fadzil, nama panggilan ku ialah (apa2 jer ikut sedap nada).Di lahirkan pada tarikh 01 iaitu bulan October tahun 1992, mempunyai 5 orang adik beradik 2 kakak dan 2 abang, bertempat di bukit cheras iaitu didalam rumah makcik sedara(kakak mak), setelah membesar selama 6 tahun pada awal 1998, saya disekolahkan di Tabika Kemas bertempat di TBK Blok Nuri Taman Bukit Cheras Kuala Lumpur. Selepas tamat sekolah diTabika, saya berpindah ke Negeri perak iaitu di kawasan Taiping oleh kerana Ayah saya sudah bersara dalam perkhidmatan dalam Askar. Pada tahun 1992 saya memulakan persekolah di Sekolah Kebangsaan Taiping (tahun 1-tahun 3).Selepas itu saya menukar kesekolah yang lebih dekat dengan kawasan rumah saya iaitu di Sekolah Kebangsaan Taman Panglima (tahun 4-tahun 6).selepas tamat persekolahan di sekolah rendah, saya menyambung pejalaran di Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Panglima,disekolah ini saya sekolah selama 4tahun kerana pada tingkatan 4 saya bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Desa Petaling. Setelah tamat persekolahan saya bekerja di kedai bunga (brg2 khwin) selama 1bulan sahaja... itulah kisah saya dari awl hingga sekarang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan