welcome to my life "love"

Sabtu, 19 Februari 2011

Segi University College



29 MAY 2010 Bila first time masuk Segi University College ne asa sedih pulak, sbb memikirkan berjauhan dengan mak dan ayanh aku..huuu, tapi x mengapa demi aku nak sambung belajar, akan aku selalu merindui ayah dan bonda ku ini. Selesai jer pendaftaran aku megikuti rombongan ke rumah (hostel) yang akan aku duduk untuk berteduh(hehhe). Sampai jer kt hostel, aku kenal dengan seorang perempuan yang bernama AfiQah( mmbe se intake), dengan bersama dia lah aku pergi mengambil kunci (kunci ape masa tu x thu) bila naik jer lif (tingkat 20). Bila sampai depan pintu rumah, pintu utama madih tak dibuka, ayah ku dan ayah (afiqah) bertanya (dimana kunci rumahnyer). kami berdua dah confuse.hhehheh..akhirnya ayah aku g amik sendiri kunci utama di manegment. Finally dapat juga maduk rumah baru. Lepas siap kemas barang di dalam bilik. semua family sudah balik.. hari mula malam.. tunggu hari esok.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan