welcome to my life "love"

Selasa, 22 Februari 2011

Melangkah Ke Kisah Baru

Topik ni, aku nak terus melangkah ke hari ini,dan tarikh ini.. (faham x maksud aku) maksudnyer aku akan mulakan aku punya Blog neh terus untuk hari ini dan seterusnya...

Hari ini 22/2/2011 aku rancang untuk kuar dengan myLove lar kan, and my housemates (nina, kak zu, aishah , eyka dan juga Mira)... rancangan aku untuk pergi ke :

*TM (untuk membayar bil wireless kami untuk bulan 1)
*tengok wayang (dengan Honey)
*ke tesco (untuk shopping2)

jam jarum menunjukan pada arah 2petang,sambil berjalan kaki bersama myHoney dari kolej ke bas stop,dengan menaiki Bas awam(rapid) menuju ke arah Sunway Giza Yang berdekatan dengan TM point,berjalan kaki dalam keadaan cuaca yang agak panas (penat2). lepas jer selesai membayar bil aku dan Dia terus pergi ke the curve,dengan menaiki bas,sampai the curve jalan2 dulu,pastu g beli tiket tengok cite (the mechanic) tapi start kul 4ptg..soo kami g makan dulu, lagi satu hal nyer, kalau setipa kali keluar dan pasal makan mesti pilih Mcd(antara kesukaan kami).lepas jer habis makan kami terus masuk panggung untuk saksikan cerita yang kami pilih tadi(4ptg-5:30 ptg)lepas jer tamat cerita, aku pun mula call nina untuk mulakan temu janji yg telah dirancang semalam,dan sambil menunggu nina dan yang lain sampai aku dan myLove pergi jalan2 kt satu the curve,dan singgah kedai jual barang2 komputer@ laptop,dapat juga aku beli mouse dgn alat pendengar telinga..(hehehe). Lepas jer beli, terus menuju ke tesco untuk menunggu kedatangan housemates,samapi jer semua rakan2 kami semua terus masuk ke tesco dengan langkah kanan memulakn shopping yang tak tahu nak beli apa..Aku dan Mylove g tmpt baju, aku suka baju neh, tapi x suka plak(cm ner tu ek)g tempa tempat kasut (x suka plak) *macam2 ragam aku bila nak memilih barang..
dh malas nak layan diri,g jalan mencari nina dan aishah,myloVe g mana tah(hilang), jumpa jer nina dan aishah aku terus menyempit untuk memilih barang untuk nina plak(haaaa tak pasal2)... dh lama sikit cari barang, myloVe kata ada baju lelaki yang sama sebiji cm baju yang aku nak beli(yg suka jdi x suka tu)..akhirnya aku beli baju yg dikatakan sama dengan lelaki.(untuk syg satu B satu)
# apa-apa pun banyak yang kami shopping hari ini,,asa lenguh satu badan..haaaa,tapi bagi aku seronok bila ditemani org tersayang dan juga kawan tersayang.. aku asa hari aku untuk hari ini sangat indah dan membuatkan aku rasa happy jer..
#cerita aku x seberapa bagus,dah x berapa lengkap,biarlah ape yang aku x cerita kt sini, menjadi lebihan untuk aku kenag masa aku kesunyian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan