welcome to my life "love"

Isnin, 21 Februari 2011

kisah Cinta Di Segi

Kisah cinta aku? lepas jer putus dengan insan yang bernama F aku mula berkenalan dengan insan yang bernama H... aku kenal Si H waktu kelas first yang aku ikuti iaitu kelas English,masa tu si H di lantik untuk jadi leader dalam kelas english tu..masa tu dia sombong sangat (poyo)..tapi tah macam mana aku mula suka dan teruskan suka aku pada dia.. Banyak lar kalau nak cerita, aku ringkaskan lar ea... Aku mula rapat dengan si H lepas 1 bulan start kelas Nursing (Y1S1)..Bila setiap hari aku mula bercakap dgn dia aku mula katakan yang aku sukakan dia,( biar berterus terang dengan perasaan) , tapi aku x harap sangat yang dia sukakan aku, tup..tup. dia pun kata yang dia juga sukakan aku,si H kata aku selalu lari bila dia nak cakap something macam ( saya suka awak),aku ingat aku tepuk sebelah kaki jer, x sangka tepuk kaki dengan tangan sekali..hahhah. Lepas jer sesi luahan perasan dijalankan, kami pun kenal satu sama lain...dan aku pun mulakan hidup baru au dengan kenalnya seorang insan Si H neh.. Tapi perjuangan aku untuk melupakan si F tu memang susah,Tapi demi kejujuran Si H aku boLeh lupakan si F..(terbelik x cerita ne??) orang kata jangan perigi mencari timba, tapi bagi aku tak kesah lar perigi ker timba ker yang penting kita berterus terang dengan seseorang,jangan simpan lame2 takut merana diri,ape yang aku lakukan neh mungkin ada sesetengah x bersetuju,walau apa-apa pun sikap berterus terang membawa kebahagian dalam hidup aku sekarang.. :)


   # Selamat datang kedalam hidup ku MOHAMAD HAFIZ BIN MOHAMAD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan