welcome to my life "love"

Selasa, 8 Mac 2011

Barang baRu :P

Sabtu 26 feb 2011,lebih kurang pada pukul 2,sesudah my love tamat dengan perlawan Futsal di Segi,aku bersaip2 untuk keluar dengan my love ke The Curve untuk mencari sesuatu yang baru buat aku..Dengan menaiki teksi,sampai jer di destinasi aku jalan2 dulu, amik angin(feel).. sampai sudah ke destinasi iaitu kedai NOKIA :)
niat datang the curve nak beli handphone baru,dah lame teringin nk ada handphone sendiri....berbalik pada Kedai NOKA tadi,aku masuk jer dan tengok2 kot2 ada yg berkenan, tapi bukan aku yg memilih,my love yang memilih..hahaaa. tapi x apa dia suka aku pun suka..
Tapi aku x mengharapkan kedai NOKIA tu jer... aku try g kedai yang dekat MCd the curve tu,sbb kat sana lar first aku tengok hp..
berapa kali kami ulang alik untuk 1 benda ne jer..hampir 5kali kami ulang alik ke tempat yang sama.akhirnya membuat keputusan.....
haaaa............jeng..jeng..jeng.. dah jumpa,dah jumpa..... handphone mylove yang pilih...Nokia C2-01..

RM 369
MEMORY CARD 2GB
HARGA KURANG RM 350
CAMERA 3.2 MEGA PIXEL

OK lar bagi aku,semua ada..haaaa..
tapi mylove asa x lengkap kalau dia x beli sama,so kami g ke kedai NOKIA tdi untuk  beli NOKIA yg sama dan sejibik cm handphone aku dengan harga RM 259 tanpa memory card.so lain sikit.hehe.
bila dah beli jer handphone baru neh haaa apa lagi,mula lar memproses secukupnya,tengok apa yang ada dalam hp dan apa function hp neh..
Hari yang letih,tapi puas hati bila dapat barang baru.. 
thank awk sudi temankan saya.... sayang awak.. <3

tapi apa2 pun aku tak akan lupakan handphone pemberian ayah dan mak


happy day 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan